دبستان شهید یوسفی

روستای معصوم آباد میربگ

دبستان شهید یوسفی

روستای معصوم آباد میربگ

پارسه (پرسپولیس)


تصاویر و صحنه های بازسازی شده از پارسه (تخت جمشید)






تصاویر دهه ی فجر 1392

تصاویری از تزئین کلاس ها توسط دانش آموزان به مناسبت دهه ی فجر 1392

 

مدرسه شهید یوسفی

 

 

دبستان شهید یوسفی

 


مسئولین برگزاری مسابقات جام فجر

 

مسئولین برگزارکننده مسابقات ورزشی جام فجر 1393 و داور مسابقات نیمه نهایی ونهایی

 

دبستان شهید یوسفی جام فجر

 

از راست به چپ : اکبر رحمتی(پایه ششم)  -  محمد جواری(پایه ششم)  -  یوسف نوری(پایه دوم)

فصل آغاز

با تو آغاز کردم ...

فصل آغاز

فصل این گونه با هم دیدن ...

با هم شنیدن ...

با هم نوشتن

با هم خواندن ...

با هم نماندن ...

و این گونه با هم رفتن را

با تو آغاز کردم ...

گفتن از ناگفته ها ...

رفتن از نارفته ها

با تو یافتم ...

روشنایی پنجره شدن

دلتنگ ... دلتنگی شدن

روشنای حضور ناهمسانی را

با تو دریافتم ...

علت شدن

باز هم متولد شدن ...

واژه شدن

و امتداد یافتن را ...



استاد جهانگیر ریاضی «پنجره ها»


تیم فولاد(دختران) در جام فجر امسال اول شد

اعضای تیم فولاد در حال بالا بردن جام قهرمانی

 

جام فجر 1393

 

تیم فولاد

 

جام فجر 1393(تیم فولاد)

 

اهداء جوائز تیم فولاد(دختران)

 

تیم فولاد در جام فجر امسال اول شد .

 

تیم فولاد دبستان شهید یوسفی

 


اهداء جوائز تیم پرسپولیس(پسران)

تیم پرسپولیس در مسابقات جام فجر 1393 مقام اول را کسب نمود .

 

تیم پرسپولیس دبستان شهیدیوسفی

 

تیم پرسپولیس دبستان شهید یوسفی

 

 

اهدا جائزه به گروه سرود پایه پنجم

آقای احمدی تبار ، مدیر مجتمع شهید مرادی روستای حسن آباد میربگ ، در روز سه شنبه 21 بهمن 1393  جوائزی را به گروه سرود پایه پنجم اهداء کردند .

 

آقای احمدی تبار

 

گروه سرود پایه پنجم دبستان شهید یوسفی

 

گروه سرود پایه پنجم دبستان شهید یوسفی

 

تک خوان گروه سرود : علی نوری

 

دبستان شهید یوسفی و گروه سرود پایه پنجم

 

گروه سرود دهه ی فجر

 

گروه سرود دهه ی فجر 1393

 

گروه سرود پایه ششم دبستان

گروه سرود پایه ششم

 

گروه سرود پایه ششم دبستان شهید یوسفی

 

متن شعر :

یار دبستانی من، با من و همراه منی
چوب الف بر سر ما، بغض من و آه منی


حک شده اسم من و تو، رو تن این تخته سیاه
ترکهٔ بیداد و ستم، مونده هنوز رو تن ما


دشت بی‌فرهنگی ما، هرزه تموم علفاش
خوب اگه خوب، بد اگه بد، مرده دلای آدماش


دست من و تو باید این، پرده‌ها رو پاره کنه
کی می‌تونه جز من و تو، درد ما رو چاره کنه؟


یار دبستانی من، با من و همراه منی
چوب الف بر سر ما، بغض من و آه منی


حک شده اسم من و تو، رو تن این تخته سیاه
ترکهٔ بیداد و ستم، مونده هنوز رو تن ما


یار دبستانی من، با من و همراه منی
چوب الف بر سر ما، بغض من و آه منی


حک شده اسم من و تو، رو تن این تخته سیاه
ترکهٔ بیداد و ستم، مونده هنوز رو تن ما


دشت بی‌فرهنگی ما، هرزه تموم علف‌هاش
خوب اگه خوب، بد اگه بد، مرده دلای آدماش


دست من و تو باید این، پرده‌ها رو پاره کنه
کی می‌تونه جز من و تو، درد ما رو چاره کن؟


یار دبستانی من، با من و همراه منی
چوب الف بر سر ما، بغض من و آه منی


حک شده اسم من و تو، رو تن این تخته سیاه
ترکهٔ بیداد و ستم، مونده هنوز رو تن ما


تشکر فراوان از آقای عزت اله یاری

بدین وسیله ما اعضای شورای دانش آموزی دبستان شهید یوسفی ، کانون وکلای دبستان و مسئولین دبستان شهید یوسفی(مسئولین دانش آموز) از آقای یاری مدیر دبستان شهیدیوسفی روستای معصوم آباد به خاطر خرید وسائل جشن و همکاری ایشان در اجرای هرچه بهتر جشن دهه ی فجر امسال، تشکر فراوان داریم .

 

 

سخنرانی به مناسبت دهه ی فجر

محمد رشیدیان آموزگار پایه های دوم و ششم ابتدایی به درخواست مسئولین مدرسه ، درباره دهه ی فجر و انقلاب اسلامی 1357 سخنرانی کرد .

 

محمد رشیدیان

 

مدرسه شهید یوسفی و دهه فجر

 

مسئولین مدرسه شهید یوسفی در دهه ی فجر 1393

 

اجرای کامل جشن دهه ی فجر امسال توسط دانش آموزان

 

مسئولین مدرسه شهید یوسفی و جشن فجر

 

مراسم دهه ی فجر در دبستان شهید یوسفی

روز سه شنبه 21 بهمن 1393 جشنی به مناسبت دهه ی فجر برگزار شد .

 

مدرسه شهید یوسفی روستای معصوم آباد میربگ

 

دهه ی فجر 1393

 

مدرسه شهید یوسفی

 

دهه ی فجر

 

دبستان شهید یوسفی

 

دهه ی فجر در دبستان شهید یوسفی

 

دبستان شهید یوسفی روستای معصوم آباد میربگ

 

دبستان شهید یوسفی دهه ی فجر 1393

 

مدرسه شهید یوسفی معصوم آباد میربگ

 

دبستان شهید یوسفی

 


جوائز جام فجر

در روز سه شنبه 21 بهمن 1393 جوائز مسابقات جام فجر در جشن دهه ی فجر به تیم های اول اهدا شد .

 

بازی نهایی جام فجر (دختران)

روز دوشنبه 20 بهمن 1393 :

 

بازی نهایی :

 

 

پیروزی

0

فولاد

1

 

گلزن این بازی : شیدا نوری از تیم فولاد 1 گل

در این بازی شیوا صفری از تیم فولاد و نازنین چراغی از تیم پیروزی یک کارت زرد دریافت کردند.

تیم فولاد اول و تیم پیروزی دوم شد .

 

 

 

بازی رده بندی :

 

 

سپاهان

0

تراکتورسازی

1

 

گلزن این بازی : کیمیا غلامی از تیم تراکتورسازی 1 گل

در این بازی زهرا بدری ازتیم سپاهان و کیمیا غلامی از تیم تراکتورسازی کارت قرمز گرفتند .

تیم تراکتورسازی سوم و تیم سپاهان چهارم شد .

 

بازی نهایی جام فجر(پسران)

روز دوشنبه 20 بهمن 1393 :

 

 بازی نهایی :


پرسپولیس

5

استقلال

2

 

گلزن های این بازی : امیرحسین خیری 4 گل و مجتبی بدری 1 گل  / استقلال : محمدجواد کرمی 1 گل و محمد علی پور 1 گل

تیم پرسپولیس تیم اول این جام شد و تیم استقلال دوم شد .

 

 

 

 بازی رده بندی :


فولاد

10

سپاهان

1

 

گلزن های این بازی : فولاد : امیرحسین بدری 5 گل و علی نوری 5 گل  /  سپاهان : حسن نوری 1 گل

تیم فولاد سوم و تیم سپاهان چهارم شد .